Microsoft Office 2016 Professional Plus

Microsoft Office 2016 Professional Plus
Microsoft Office 2016 Professional Plus SK-Typ : Druhotná,elektronická licencia (zasiela sa e-mailom) 32/64 bit.
Na komerčné aj súkromné využitie,pre túto verziu je podľa licenčných podmienok spoločnosti Microsoft možné každý kód Product Key-aktivačný kľúč použiť len raz na aktiváciu PC na neobmedzený čas na rovnakom zariadení za predpokladu, že máte platnú licenciu. Licencia umožňuje inštaláciu na 1 počítač a nedá sa preinštalovať na iné Pc. Na možnosť preinštalovania potrebujete inú verziu Office.
Poznámka: Inštalačný program MSI/Microsoft Installer/ nie je kompatibilný s produktmi typu "Click and Go". Paralelná prevádzka nie je možná.
Licencie na objem sú terminálový server a downgrade. Downgrade (doslova nižší stupeň ) je zníženie (vrátenie sa na pôvodnú verziu) určitého výrobku; typicky softvéru či počítačové komponenty. Downgrade sa vykonáva hlavne v prípade nekompatibility, vyššie verzie softvéru / zariadenie s inou súčasťou počítača či programového vybavenia.
Akým spôsobom môžem vykonať úhradu za objednaný tovar?
U softvér produktov, ktoré môžete zakúpiť na našich stránkach je uplatňovaná platba vopred.Platbu môžte vykonať cez platobnú bránu -najrýchlejšia možnosť dodania.Ak platbu nevykonáte cez platobnú bránu ,bude Vám zaslaná zálohová faktúra s číslom účtu,na ktorý môžte previesť peniaze. Po zaplatení je Vám zaslaná faktúra,zmluva, doklad o nepoužití a odinštalovaní pôvodného vlastníka, všetky predpísané dokumenty o prevode práv na používanie licencie,inštalačný licenčný kľúč a link na stiahnutie.
Dostupnosť: | do 1 dňa |
Počet ks: | 16 ks |
Microsoft Office 2016 Professional Plus
Office Professional Plus 2016 ponúka kompletnú sadu nástrojov pre individuálnu i tímovú produktivitu a spája užívateľa s kľúčovými obchodnými procesmi. Vylepšená funkcia integrácie Enterprise Serveru poskytuje out-of-the-box integráciu s riešeniami Microsoft Business Productivity server - vrátane Microsoft SharePoint Server, Microsoft Exchange Server, a Microsoft Skype for Business Server, čím vytvára nové príležitosti k spolupráci vo vnútri aj cez hranice podniku, prináša efektívnejšiu správu obsahu a zefektívňuje každodenné obchodné procesy.
Obsiahnuté aplikácie v Office Professional Plus 2016 : Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Publisher, Access,OneDrive pre firmy a Skype pre firmy
Aké možnosti prináša Office 2016:
- Zachyťte nápady, ako vám to najlepšie vyhovuje - pomocou klávesnice, pera alebo dotykovej obrazovky.
- Jednoducho formátujte informácie v Exceli pomocou nástrojov, ktoré rozpoznávajú vaše zvyky a automaticky dokončujú dáta.
- Jednoducho vkladajte obsah zo súborov PDF a vytvárajte vlastné skvelo vyzerajúce word dokumenty.
- Navrhujte vlastné marketingové materiály, ktoré vystihujú vašu značku a zaujmú zákazníkov.
Vďaka tímovej poštovej schránke môžu používatelia pridávať poštu a dokumenty do verejného priečinka spravovanej oddelením IT cez Exchange a SharePoint.
Funkcia ochrany pred stratou dát upozorňuje užívateľa a blokuje e-mailové správy, ak obsahujú informácie, ktoré IT označilo ako citlivé.
E-mailové správy teraz môžete šifrovať pri odosielaní príjemcom vo vašej organizácii aj mimo nej.
IT môže pomocou politiky skupiny povoliť alebo zakázať nahrávanie schôdzok Lync a archivovať nahrané stretnutia (vrátane konverzácií pomocou rýchlych správ) na SharePoint.
Nové možnosti pre prácu s dátami
Jedným kliknutím môžete preskúmavať rôzne zobrazenia a prierezy svojich dát a objaviť v nich nové príležitosti. Môžete si tiež rýchlo nechať urobiť krížovú analýzu rozsiahlych dát a zistiť z dát všetky možné fakty o tom, čo sa deje.
Snažíte sa predpovedať budúce trendy? Pre začiatok je dobré, keď sa pozriete na historické časové rady dát. Trendy vyplývajúce z historických dát si teraz môžete jednoducho zobraziť v grafe.
Nový doplnok Excelu v záujme ochrany pred podvodmi prechádza tabuľky a diagnostikuje chyby, skryté informácie a prerušene odkazy. Dokáže tiež porovnať zošity a ukázať vám odlišnosti. A poskytuje dokonca aj záznam o zmenách tabuľky pre auditovanie.
Pomocou nového doplnku PowerPivot môžete extrahovať model PowerPivot do služby Analysis Services.
ZAHRNUTÉ PRODUKTY
Jednoducho spravujte e-maily, kalendár, kontakty a úlohy. Push e-mailová podpora udržuje aktuálnu doručenú poštu, správy súvisiace so zobrazením konverzácií a kalendáre je možné vidieť vedľa seba pre plánovanie.
Vytvárajte a zdieľajte profesionálne vyzerajúce dokumenty pomocou najnovších nástrojov na úpravu, kontrolu a zdieľanie. Nová karta Návrh poskytuje rýchly prístup k funkciám a funkcia Inteligentná vyhľadávanie zobrazuje relevantné informácie o kontexte z webu priamo vo vnútri programu Word.
Analyzujte a vizualizujte svoje dáta novými a intuitívnymi spôsobmi s novým používateľským rozhraním a obľúbenými klávesovými skratkami. Využite funkcie ako nástroj na analýzu, slicery a nástroj na tvorbu vzorcov, aby ste ušetrili čas, aby ste sa mohli sústrediť na informácie.
Vytvárajte, spolupracujte a efektívne prezentujte svoje nápady novými prechodmi snímok a zdokonaleným panelom úloh Animácie. Priložené komentáre vedľa vašich snímok vám pomôžu zahrnúť spätnú väzbu do vašich prezentácií.
Je to váš vlastný digitálny prenosný počítač, takže môžete mať na jednom mieste poznámky, nápady, webové stránky, fotografie, dokonca aj audio a video. Či už ste doma, v kancelárii alebo na cestách, môžete so sebou vziať všetko, kamkoľvek idete, keď zdieľate a spolupracujete s ostatnými.
Access je ľahko použiteľný nástroj na rýchle vytváranie databázových aplikácií založených na prehliadači, ktoré vám pomôžu pri prevádzke vašej firmy. Vaše dáta sú automaticky uložené v databáze SQL, takže je bezpečnejšia a škálovateľnejšia ako kedykoľvek predtým.
Ľahko vytvárajte, personalizujte a zdieľajte širokú škálu publikácií profesionálnej kvality. Vymeňte obrázky jednoduchým drag and drop alebo pridajte obrázky priamo z vašich online albumov. Použite špeciálne efekty, aby vaše publikácie vynikli.
Prihláste sa do služby Office 2016 a používajte program OneDrive na ľahký prístup k nedávnym dokumentom na akomkoľvek zariadení s bezproblémovou integráciou.
Profesionálne stretnutia a spolupráca - všetko integrované s aplikáciami balíka Office
Systémové požiadavky:
- Procesor: 1 GHz alebo rýchlejší x86- alebo x64-bitový procesor s SSE2 instruction set
- RAM: 1 GB (pre 32-bit), 2 GB (pre 64-bit)
- Pevný disk: 3 GB miesta
- Grafická karta: s podporou DirectX10 a minimálne 64 MB pamäte
- Rozlíšenie obrazovky: 1366 x 768 bodov
- Operačný systém: Windows 8, Windows 7, Windows Server 2008 R2 alebo Windows Server 2012
- Prehliadač: Internet Explorer 8, 9 alebo 10, Mozilla Firefox 10.x alebo novší, Apple Safari 5, Google Chrome 17.x.
- .NET: verzia 3.5, 4.0 alebo 4.5
- Ďalšie: niektoré aplikácie vyžadujú Windows Search 4.0.